Зчеплення

Запчастини для зчеплення тракторів моделей МТЗ-80, МТЗ-82, МТЗ-1221

Болти, вали, валики, вилки, гвинти, втулки, гайки, диски, кошики, корпуси, кронштейни, кришки, муфти, осі, відведення, пальці, пластини, прокладки, пружини, важелі, упори, шайби, шестірні...


ᐉ Запчастини для Зчеплення від Мотор-Агро

Запчастини до зчеплення на трактори МТЗ-80, МТЗ-82, МТЗ-1221

Зчеплення трактора МТЗ-80 і МТЗ-82 являє сухим з ​​одним диском, постійно-замкнутий. Знаходиться воно в сухому відсіку корпусу, який з'єднує двигун і КПП. Провідною частиною зчеплення МТЗ є маховик двигуна, натискний диск, а також опорний диск. Натискний диск виконаний з чавуну, з трьома вушками, які розташовані на окружності і входять в отвори диска опорного. Віджимні важелі в свою чергу прикріплені до вушках. Між дисками (опорним і натискним) тракторів МТЗ-80, МТЗ-82 стоять 12 пружин натискних. Пружини вперті в стакани опорного диска, з іншого ж боку - в гнізда литі натискного диска.

В ведений диск входить маточина, з'єднувальний диск з фрикційними накладками і Демпферное пристрій. На сполучному диску отштамповани радіальні прорізи. Радіальні отвори знижують жорсткість і підсилюють прилягання фрикційних накладок до відшліфованою поверхні тертя маховика і диска натискного.

Фрикційні накладки виконані частково з азбесту, в них присутні канавки вентиляційні, щоб поліпшити тепловідвід і очищати поверхню тертя від продуктів зносу. Накладки приклепані телефонної лінії до диску.

Між накладкою і з'єднувальним диском ставлять 6 пружин пластинчастих. Дана конструкція робить включення зчеплення більш м'яким. Коли зчеплення включено пружини стають плоскими, в вимкненому ж стані товщина диска на 1-1,5 мм більше. Ведений диск взаємопов'язаний з маточиною за допомогою восьми гумових демпферів, які стоять в гніздах (пазах) веденого диска і пази дисків обмежувальних, які приклепані до маточини. Ведений диск скріплений з маточиною, яка стоїть на шліцах вала зчеплення не твердо, а за допомогою гнучкого пристрою, що сприяє м'якому включенню зчеплення, а також зниження динамічного навантаження трансмісії.

Уповільнення і зупинка валу, а також при відключенні зчеплення , забезпечуються тормозком. Ведучий диск тормозком з фрикційною накладкою встановлений на валу за допомогою шпонки зі стопорним кільцем. Шлицевая маточина відведення тормозком рухається уздовж шліцов на кронштейні відведення. У свою чергу вал гальмується при стисненні дисків тормозком. Віджимної підшипник в змозі рухатися уздовж кронштейна відведення на повороті вилки і вала вилки.

Вал вилки змінює напрямок за допомогою важеля, який тягою взаємопов'язаний з важелем педалі, і тягою - з важелем включення тормозком.
На важелі закріплюють педаль. Коли педаль вичавлені для виключення зчеплення, це зусилля передається через тягу і важіль прямо валу вимикання зчеплення і тягою на важіль включення тормозком.

Вал виключення виделкою рухає отводку, відводять натискний диск а також стискає пружини, тим самим звільняє ведений диск. У момент відпускання педалі, натискний диск за допомогою пружин переходить в початкове положення, що приводить до включення зчеплення.

Фільтрувати
Виробники / Колекції
розгорнути список згорнути список
Фільтр
Консультації та замовлення

м. Харків, вул. Автогенна, 12а

з 830 до 1700

sbyt@motor-agro.com.ua

+38 050 300 00 19

+38 067 572 17 11

+38 057 714 65 14


Не знайшли потрібну запчастину для трактора, комбайна, спецтехніки або обладнання?

Просто зателефонуйте фахівцям МОТОР-АГРО за вказаними на цьому сайті телефонами - допоможемо

Товар додано до порівняння