Рульове управління і гальма КАМАЗ

Запчастини для рульового управління і гальм автомобілів КАМАЗ

Амортизатори, амперметри, баки, барабани, вкладиші, вимикачі, гайки, датчики, діафрагми, заклепки, камери, клапани, крани, кулаки, накладки, наконечники, пальці, перемикачі, підніжки, регулятори, ремкомплекти, важелі, сигнали, трубки, покажчики, фари, ліхтарі, шланги, щітки, щитки, електропневмоклапани...


ᐉ Рульове управління і гальма КАМАЗ від Мотор-Агро

Запчастини до рульового і гальм для автомобіля КАМАЗ

Рульове управління КАМАЗ забезпечено Гуром, який об'єднаний в один агрегат з рульовим механізмом, клапаном управління Гуром і кутовим редуктором

  • колонку РУ з рульовим колесом
  • карданний вал рульового управління
  • насос ГУР в зборі з бачком гідросистеми
  • радіатор
  • трубопроводи с.д. і н.д.
  • тяги рульового приводу.

ГУР знижує зусилля, необхідне керма для повороту передніх коліс, пом'якшує удари від нерівностей дороги, збільшує безпеку пересування, тим самим дозволяє утримувати контроль за напрямок руху при розривах шин передніх коліс.

Рульова колонка закріплюється зверху на кронштейн внутрішньої панелі кабіни а знизу до фланця в підлозі кабін і сполуки. з рульовим механізмом за допомогою карданного валу. Вал колонки обертається в 2-х кулькових підшипниках.

Кардан рульового вала

Кардан кермової колонки з 2-ма шарнірами на голчастих підшипниках. Ковзне шлицевое з'єднання кардана рульового вала дає можливість зміни відстані між шарнірами в разі перекидання кабіни і потрібно для компенсування неточностей під час монтажу кабіни з колонкою РУ щодо рами з рульовим механізмом, а також їх взаімоcмещеній. Вилки кардана рульового вала закріплюється на вал колонки і валу ведучої шестірні кутового редуктора за допомогою клинів, які затягнуті гайками зі шплинтами.

Редуктор кутовий РУ Камаз

З 2-ма конічними шестернями зі спіральними зубами віддає обертання від кардана на гвинт рульового механізму. Провідна шестерня кутового редуктора проводиться разом з валом і ставиться в корпус на кулькових підшипниках. Кулькові підшипники впресовані на вал шестерень і фіксуються від осьових зсувів за допомогою гайки.

Механізм рульового управління Камаз

Приєднується на передній кронштейн передньої лівої ресори. Кронштейн кріпиться на раму. Картер рульового механізму Камаз, в якому рухається поршень-рейка, служить одночасно робочим циліндром Гура. Поршень-рейка входить в зачеплення із зубчастим сектором вала сошки. Вал сошки рульового механізму обертається у втулці, впрессованной в картер рульового механізму і в алюмінієвій бічній кришці. На частинах гвинта рульового механізму, які знаходиться в порожнині корпуса кутового редуктора є шліци, якими гвинт входить в пару з відомою шестернею кутовий передачі. Клапан управління Гуром фіксується на корпусі кутового редуктора болтом і 4-х або 5-ти шпильок. Величина зміщення характеризується глибиною виточок на торці корпусу клапана і обмежується великими кільцями підшипників, які впираються в торці згаданих виточок.

В кожне з 3-х наскрізних отворів корпусу клапана рульового механізму Камаз вставляються по 2 реактивних плунжера з центрирующими пружинами між ними. В одному з плунжеров, розташованих в глухих отворах, вбудований кульковий зворотний клапан, соед. при відмові гідросистеми рульового керування лінії с.д. і н.д. і забезпечує можливість упр-я автомобілем.В цьому випадку, РУ працює як звичайна механічна система без посилення.

В корпусі клапана рульового управління знаходиться також охоронить. клапан, соед. лінії нагнітання а також зливу під час тиску в с-ме, що оберігає, насос від перегріву, а деталі механізму від надмірних навантажень. Порожнини під передньою кришкою і в кутовому редукторі рульового управління, соед. отворами в корпусі клапана керування із зливною магістраллю і ущільнюються по торцях кільцями.

В картері рульового механізму є зливна пробка з магнітом і перепускний клапан. Від насоса до корпусу клапана управління йдуть рукава і трубопроводи с.д. і н.д .. За 1-им масло відправляється до механізму, а по 2-м повертається в бачок гідросистеми.

Рульовий привід включає: подовжню рульову тягу, яка служить для з'єднання сошки рульового механізму з верхнім важелем лівого поворотного кулака і є цельнокованную деталлю з нерегулірующіміся шарнірами, що містять кульовий палець, верхній і нижній вкладиші, пружину і різь. кришку. Поперечна тяга рульової трапеції є трубчастої з нагвинченими на різьбові кінці наконечниками з кульовими шарнірами. Змінюючи положення наконечників на рульовій тязі, можна займатися регулюванням сходження керованих коліс. Шарніри поперечної рульової тяги нерегульовані, включають в себе кульовий палець, верхній і нижній вкладиші, пружину і кришку, приєднаної до наконечника тяги.

Деталі й запчастини на рульове управління і гальма оптом і в роздріб в інтернет-магазині запчастин до тракторів, комбайнів, спецтехніки МОТОР-АГРО ✈ доставка по Україні в будь-яке місто ☎ телефонуйте

Консультації та замовлення

м. Харків, вул. Автогенна, 12а

з 830 до 1700

sbyt@motor-agro.com.ua

+38 050 300 00 19

+38 067 572 17 11

+38 057 714 65 14


Не знайшли потрібну запчастину для трактора, комбайна, спецтехніки або обладнання?

Просто зателефонуйте фахівцям МОТОР-АГРО за вказаними на цьому сайті телефонами - допоможемо

Товар додано до порівняння