Стартери
Стартери оптом і в роздріб
Стартера в інтернет-магазині запчастин до тракторів, комбайнів, спецтехніки МОТОР-АГРО ✈ доставка по Україні в будь-яке місто ☎ телефонуйте
Інтернет-магазин стартерів
Стартери застосовують для прокручування клонували. Система електропуску складається з АКБ, стартера і пристрої управління стартером. Стартер необхідний для запуску дизелів. Являє собою електродвигун постійного струму послідовного збудження і включає в себе сталевий корпус в якому знаходяться 4 обмотки збудження з чотирма полюсними, якір з колектором і 4 щітки. Щітки стоять в щеткодержателях і зроблені з меднографітосвінцового порошку з домішками з олова. Дві позитивні щітки ізольовані від корпусу стартера і з'єднані з кінцями обмотки збудження, а дві негативні з масою.
Обмотка проводиться з міді, тому що ток можливий до 1500 А. Принцип дії грунтується на взаємодії магнітного поля з полем якоря під час проходження струму по обмотках а харчується від АКБ. У сучасних тракторах використовують стартери з дистанційним управлінням і електро-магнітним включенням. Його привід включає в себе реле включення, тягове реле і механізм приводу.
Механізм приводу віддає крутний момент від валу якоря на маховик двигуна і роз'єднує якір стартера і колінвал після запуску двигуна. Складається з шестерень, муфти вільного ходу і пружини. Муфта вільного ходу запобігає рознос якоря після запуску двигуна, тому що передає обертів виключно від вала якоря до вінця маховика.
Електро-магнітне тягове реле примусовим чином вводить шестерню в зачеплення з вінцем маховика і живить стартер від акб і монтується на корпусі стартера. При подачі струму на котушки і тягове реле утворюються магнітні поля зусиллям яких якір зміщується в середину котушок і передається на опорну муфту, а зусилля від неї через пружину на муфту вільного ходу. Втулка разом з шестернею по гвинтовим шліцам переміщається і входить в зачеплення з зубами вінця маховика. При цьому якір тягового реле зміщує рухомий контакт і замикає контакти затискачів і підключаючи стартер до акб. Після замикання контактів струм від АКБ подається в обмотки збудження і якоря в наслідок чого створюються магнітні поля, під взаємодією яких якір починає обертатися, а двигун працювати.